Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013

ΤΡΕΙΣ  ΑΠΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΟΛΟΥ!

Για όσους έχουν εξαντλητικό εργασιακό ωράριο, αλλά επιθυμούν να εντάξουν κάποιας μορφής δραστηριότητα στη ζωή τους, παρακάτω προτείνονται 3 εναλλακτικοί τρόποι άσκησης. Θα τονώσουν τις βασικές μυικές ομάδες του σώματος και θα αναζωογονήσουν την καρδιά.
 

1. Αυξήστε τον καρδιακό παλμό

Προσπαθήστε να εντάξετε μία ημερήσια ρουτίνα άσκησης στο πρόγραμμά σας, η οποία απλά θα σας κάνει να ιδρώνετε. Κάποιες καθημερινές συνήθειες όπως το ανεβοκατέβασμα της σκάλας, σε συνδυασμό με κάποιες απλές κινήσεις, θα βοηθήσουν στη διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης και της τόνωσης της καρδιάς.
 
Παράδειγμα : προπονητική δοκιμασία περίπου 30 λεπτών
 
  • 1 λεπτό ανεβοκατέβασμα σε σκάλες
  • 1 λεπτό ασκήσεων δύναμης (π.χ. 30 δευτερόλεπτα push ups, 30 δευτερόλεπτα κοιλιακοί)
  • 1 λεπτό άλματα με σχοινάκι
  • 1 λεπτό χαμηλό skipping επί τόπου
  • 1 λεπτό ασκήσεων δύναμης (π.χ. 30 δευτερόλεπτα προβολές ποδιών, 30 δευτερόλεπτα ραχιαίοι)
  •  
Το παραπάνω πλάνο είναι ενδεικτικό και όλες οι ασκήσεις μπορούν να αντικατασταθούν με κάποια διαφορετική σε περίπτωση που υπάρχει συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα.
Προτεινόμενη διάρκεια περίπου 30 λεπτά, δηλαδή 5 set των 5 λεπτών με διάλειμμα ενός λεπτού ενδιάμεσα.
 

2. Συμπληρώστε τη ρουτίνα σας

Εάν η εβδομαδιαία ρουτίνα σας περιλαμβάνει δύο έντονα προγράμματα άσκησης (π.χ. τρέξιμο υψηλής έντασης, spinning, crossfit κλπ.) συμπληρώστε την με ακόμη μία ή δύο προπονήσεις χαμηλής έντασης, Μία ώρα pilates, ή μία ώρα hatha yoga (προτείνω τη συγκεκριμένη διότι είναι χαμηλής έντασης) θα βοηθήσει τόσο τη μυική τόνωση του σώματος, αλλά και την ευκαμψία των μυών. Είναι δύο μορφές άσκησης που περιλαμβάνουν εκτός των άλλων και μεγάλο αριθμό διατάσεων.
 

3. Δουλέψτε τις μεγάλες μυικές ομάδες

Είναι φορές που δεν έχετε διάθεση για πολύωρη προπόνηση δύναμης είτε λόγω πίεσης χρόνου, είτε λόγω κούρασης. Δοκιμάστε λοιπόν να γυμνάσετε μόνο τις μεγάλες μυικές ομάδες του σωματός σας συνδυαστικά. Κάτι τέτοιο θα αυξήσει την ενεργιακή δαπάνη του οργανισμού - άρα και την καύση θερμίδων - ενεργοποιώντας παράλληλα και το μεταβολισμό σας.
 
Προτεινόμενη προπονητική δοκιμασία: http://www.fitsugar.com/10-Minute-Full-Body-Crossfit-Workout-23065707
 

Find a way, not an excuse...

     
 
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου